LOREAL ELSEVE SAÇ İÇİN KİL MASKESİ- YAĞLANMAYI GECİKTİRİYOR MU?

, , No Comments
Herkese merhaba!

Bu ay, çabuk yağlanan saçlara sahip kişiler için mucizevi bir ürün olan Loreal Elseve Şampuan Öncesi Kil Maskesi’ni keşfettim. Gerçi tanıtımları gayet başarılı yapıldı ürünün ama insan bazen güvenemiyor. Kendim deneyene kadar gerçekten işe yarayacağını düşünmüyordum açıkçası. Ama inanılmaz başarılı!


Öncelikle şunu belirtmeliyim, eskiden saçlarımın yağlı olmasından nefret ederdim. Gerçekten de çok zor. Saçımı her gün yıkamazsam sanki pis bir insanmışım gibi görünüyorum. Kuru saçlılar duşa girip vücutlarını yıkayıp çıkıyorlar, ne güzel. Saçlarım da belime kadar uzun, kışın bunu bir de kurutması var. Anlatırken bile içim daraldı. Ama sonra şunu öğrendim, saçlara bakım yapsın diye ara ara yağlar sürüyoruz ya, biz yağlı saçlıların saç derisinden salgılanan yağ, zaten saçlarımıza bakım yapıyormuş. Kuru saçlılar en çok saçlarının beslenememesinden dolayı sorun yaşıyormuş. Saçları geç uzuyormuş ve güçsüz oluyormuş. Bunu öğrendikten sonra canım saçlarım<3 canım yağlı cildim dediğim oldu, kabul ediyorum.

Tabi, bakım yapması güzel ama yine de çok yoğun bir hayatınız varsa ve uzun saçlara sahipseniz, saçların yağlanması sorunu insanı yorabiliyor. Kuru şampuanların da beyaz bir tortu bırakması da yağlı saçtan daha iyi bir etki yaratmıyor benim gözümde. O sebeple yorgunluktan ölüyor olsam da banyoya girmeyi ya da ertesi günü dışarıya yağlı saçla çıkmayı göze alarak yaşantımı sürdüyordum kiiiiii… Loreal Elseve saç için kil maskesi çıkarmış.


Loreal Elseve Saç İçin Kil Maskesini Nasıl Uyguluyorum?

Duşa girmeden yarım saat önce saçımın ön ve yan taraflarına maskeyi sürüyorum. Arka taraflarına gerek görmediğim için uygulamıyorum. Zaten maske, kafanızda gittikçe katılaşıyor. Gerginleştiğini hissediyorsunuz. Sonra da duşa giriyorsunuz. Şampuan uygulaması yapmadan önce, maskenin büyük bir kısmını su ile akıtıyorum ben. Hemen çözünüyor zaten. Kalanlar da şampuan aşamasında kendiliğinden gidiyor.

Loreal Elseve Saç İçin Kil Maskesi İşe Yarıyor Mu?

Hem de nasıl! 1 gün bile yağlanmadan dayanamayan saçlarımı neredeyse 2.5 gün boyunca kullanabildim. Gün içinde ara ara aynaya bakıp kontrol ettim ve yağlanmamıştı. 2.5gün sonunda artık yıkanma zamanı geldiğini belli etmeye başlamıştı tabi.

Loreal Elseve Saç İçin Kil Maskesini Her Banyoda Kullanabilir Miyiz?

Yüzümün de yağlı olması sebebiyle aşırı kurutan temizleyicilerin ilerleyen zamanlarda cildin daha da çok yağ salgılamasına neden olduğunu çok iyi biliyorum. O sebeple bu saç maskesi de düzenli kullanıldığında saç derisinin daha da fazla yağ salgılayacağını düşündüğümden, iki haftada bir kullanımı bana mantıklı geliyor. Eğer düzenli ve sürekli kullanılırsa, o başlangıçtaki 2.5gün, 1 güne tekrar düşecek. Ürünü bıraktığınız anda ise yarım gün bile saçlarınız yağlanmadan duramayacaktır. Saçın yağ dengesini bozmamak lazım diye düşünüyorum.

Mükemmel bir ürün, ama saç maskesi gibi her gün değil, önemli bir etkinlik olduğunda kullanmanızı tavsiye ederim. Diyelim ki 2 günlüğüne iş seyahatine gideceksiniz. Duş alma imkanınız yok, ama toplantılara da katılacaksınız. O zaman kesinlikle uygulamalısınız. Zaten bu ürünü böyle bir durumda uygulamayacaksanız ne zaman uygulayacaksınız değil mi? Ya da, mesela okuyorsanız, okulunuzun normal akışında değil de, vize ve final haftalarında kullanmanız o dönemleri rahat atlatmanızı sağlayacaktır.

Bunlar tabi benim düşüncelerim, her gün kullanmak isterseniz de tercih sizin=)

Umarım keyifle okuduğunuz ve işinize yarar bir yazı olmuştur. Aklınıza takılanları yorum yazarak sormayı unutmayın.


Sevgiler.

0 yorum:

Yorum Gönder