KAŞINAN SAÇ DERİSİ İÇİN DERMOVATE SAÇ LOSYONU

, , 3 comments
Merhabalar herkese!

Son zamanlarda saç derimde beni çıldırtan bir kaşınma başlamıştı. Gece uykumdan bile uyanmama sebep oluyordu. Saç derimin her yerini kaşıyarak yara etmiştim. Özellikle saç derimin yüze yakın yerlerinde bu yaralar gözle görülebiliyordu bile. Dışarıdan görünüyor olması canımı sıkıyordu. Geçici bir durum diye çok da üzerinde durmuyordum ama geçmiyordu.


Bazen bazı şeyler kendiliğinden geçsin diye beklerim. Cilt sorumlarımla ilgili en büyük yanlışım burada oldu sanırım. Halbuki daha başlangıç aşamasında tedavi edilse sorunlar büyümeyecek belki de. Kendime kısa bir veryansın ettikten sonra, yine doktora gitmediğim günlerden birinde Melodi Elbirliler’in bir favoriler videosunda onun da aynı saç sorununu yaşadığını gördüm. Dermovate’in saç losyonunu kullanmış ve tamamen geçmiş.

Hemen gittim, eczacıya da danışarak aldım. Öncelikle şunu belirtmeliyim ki, yaklaşık 10 senedir yaz aylarında ellerimde alerjik egzama çıkıyor. Doktora gittiğimde ellerimi çok yıkamaktan(evet, titizim birazcık) olduğunu söylemişti ve Dermovate Ointment Merhem yazmıştı. Senelerdir ne zaman ellerimde egzama çıksa, Dermovate’in bu merhemini satın alırım ve bende çok işe yarar. Bunu bildiğim için doktora gitmeden Dermovate saç losyonunu satın aldım. Sizin bu merhem&losyonla tanışıklığınız yoksa, doktora gitmenizi tavsiye ederim.

Saç losyonunun içinde kortizon varmış. O sebeple 2 haftadan daha uzun süre kullanmamak gerekiyor. Kortizon aslında iyileştirici değil, baskılayıcı bir madde. Kullandığınız süre boyunca hastalığı baskılıyor, kullanmayı kestiğinizde de belli bir süre sonra hastalık yeniden geliyor. Ama hem ellerimdeki egzamada hem de saç derimde hastalığın geri dönmesi gibi bir durum yaşamadım. Zaten 2 hafta süresince kullanmadım bile. 3 sefer kullandığınızda ürün bitiyor, 25 cc gibi az bir gramajı var.


Dermovate Saç Losyonunu Nasıl Uyguladım?

Eğer ertesi sabah yıkanacaksam, geceden saç derime ellerimle ovuşturarak uyguladım. Uygulamadan sonra ellerinizi yıkamanız gerekiyor kesinlikle. Ertesi sabah uyandığımda yastık kılıflarımı da değiştiriyorum ve duş alıyorum. Daha ilk seferde bile nerdeyse tamamen geçmişti kaşıntı. Ama garanti olsun diye iki kere daha kullandım aynı hafta içinde.

Dermovate Saç Losyonu Yakıyor Mu?

Melodi videosunda saç derisinin inanılmaz yandığını söylemişti. Bende hiçbir yanma olmadı. Şaşırdım hatta bayağı. Saç derisinde kaşımaktan dolayı yaralar oluşmuşsa, belki onlar yanmıştır. Benim de yaralara denk gelen yerlerde çok hafif bir yanma oldu ama yaranın üstüne ne dökseniz yanar diye düşünüyorum. Sağlıklı, yara olmayan deride ise hiçbir yanma olmadı.

Saç derisinde bu şekilde egzama benzeri bir kaşıntısı olan varsa eczacıya da danışarak Dermovate Saç Losyonu’nu deneyebilir.

Şimdiden geçmiş olsun.


Sevgiler.

3 yorum:

  1. Bende 2 ay zamandır Bingöllü fatih beyin ürettiği son zamanlarda meşhur olan saç losyonu kullanıyorum. Gerçekten çıkarıyor biraz internette kullananlara göz atın

    YanıtlaSil
  2. Bu arada kullanan insanlara saç çıkaran losyon facebook linkinden göz atabilirsiniz

    YanıtlaSil
  3. bu losyonu kullandığımda evet işe yarıyo lakin kesin çözüm olmuyor.ilaç kullanımını kestiğimde hastalık nüksediyor.

    YanıtlaSil