MAC STUDIO FIX FLUID FONDÖTENİN UYGUN FİYATLI MUADİLİ?! REVLON COLORSTAY OILY-COMBINATION FONDÖTEN İNCELEMESİ

, , No Comments
Yeniden merhabalar!

Bu yazımda benim için Mac Cosmetics'in Studio Fix Fluid'ine uygun fiyatlı muadil olan Revlon Colorstay'in Combination/Oily fondöteninden bahsedeceğim.


Öncelikle bir önceki yazım olan Maybelline Fit Me fondöten incelememi de okursanız onu da çok sevdiğimi görürsünüz. Ancak Fit Me, Revlon Colorstay ve Mac Cosmetics Studio Fix Fluid fondötenlerden çok farklı. Spf içermemesi, dokusu, gözenekleri yok etmesi...

Revlon Colorstay ise Mac Studio Fix Fluid ile inanılmaz benzerlikler gösteriyor. Bir kere, spf 15 içermesi benim gibi lekeli ve akneli ciltliler için hemen pozitif bir etki yaratıyor. Dokusu, pudralı mat bitişli ve ne yazık ki mimik çizgilerine dolan bir dokusu var. Fit Me'ye göre daha kalın yapıda ve örtücülüğü tatmin ediyor.

24 saat kalıcılık vaat etse de bunu deneyimleme şansım tabi ki olmadı. Eve adımını atar atmaz ellerini yıkadıktan sonra cilt makyajını çıkaran bir insan olarak size de bunu öneririm. Ancak gün içinde kalıcılığı gayet güzel, yüzümden yavaş yavaş azaldığını hissetmiyorum. Sabah nasılsa, akşam eve geldiğimde de aynı oluyor.

Sivilcelenmeme neden olmuyor, bu da benim için çok önemli bir detay. Renk olarak ben en açık renk olan Ivory'i kullanıyorum ve cilt tonumla aynı, ancak lekelerim filan kapandığı için ruh gibi oluyorum bu renkle. Mutlaka allık, bronzer uygulamak gerekiyor:)

Fondöten Watsons'larda satılıyor, indirim dönemlerini yakalarsanız oldukça makul fiyatlara(30 TL'ye kadar iniyor) satın alabiliyorsunuz. Mac Cosmetics Studio Fix Fluid fondötenin 155 TL olduğu bu günlerde ilaç gibi bir muadil diyebilirim. Gidin gidin alın:)

Sevgiler!







0 yorum:

Yorum Gönder