EN KALICI PARFÜM: MARC JACOBS LOLA İNCELEMESİ

, , 5 comments
Merhabalar herkese!

Bu yazı için çok heyecanlıyım çünkü sizleri en sevdiğim parfümümle tanıştırmak üzereyim! Bu parfümü düşününce sen sevda mısın yoksa yalan dolaaan şarkısı çalmaya başlıyor adeta. Marc Jacobs sen ne yaptın SEEN NEE YAPTTIN? dedim ilk karşılaştığımızda. Bahsettiğim parfüm Lola. 

Halbuki Marc Jacobs’ın Daisy parfümü çok popülerdir. Bu parfüm her yerde satılmıyor bile. Mağazaya gidip Lola'yı almak istediğimi söylediğimde, çalışanların ‘’Bunu mu demek istediniz?’’ tarzında başka parfümler verdiği de oldu. (bakınız: Oh, Lola)

Bir yandan seviniyorum bu kadar popüler olmamasına. Bana özel kalsın, biz onu seven küçük kitleye özel kalsın istiyorum. Bir yandan da bu kadar güzel bir parfüm nasıl tanınmaz diyorum. Kafamda deli sorular.

Öncelikle şişe tasarımı müthiş değil mi sizce de? Makyaj masası üstünde harika duruyor. Bir handikapı var, çantasında taşımayı sevenler için şişesi bir zulüm. En kötü, kapağı evde bırakıp sadece şişesini taşıyabilirsiniz. Ben kapağıyla taşıyorum, ayrılamam ondan.

Aslında sanıyorum ki kullandığım en kalıcı parfüm. Yani öyle çantada taşımaya filan gerek yok. Ama alışmışım bir kere diğer parfümlerden. Atıveriyorum çantaya.

Bir kere bu parfümü kullanıyorsanız, yolda durdurulup parfümünüzün sorulmasına alışmanız gerekecek. O kadar çok defa sordular ki, iş arkadaşlarım, tanımadığım kişiler.

İçeriğine gelirsek, ben üst nota alt nota pek bilmem. Ama şişe tasarımından da anlayacağınız üzere çiçeksi bir koku. Kalıcılığından da anlayacağınız üzere biraz ağır bir koku. O yüzden orta yaşa hitap ettiğini düşünmeyin, 20’li yaşlardan itibaren kullanımında, kullanıcısına çok yakışacaktır.

Öyle temiz kokan parfümlerden değil. Buram buram buradayım diyen bir parfüm. Beklentileriniz temiz kokan, hafif bir kokuysa, Marc Jacobs Lola sizlik değil. Ayrıca migreni olanlar için de baş ağrısı yapabilir. Migreni olan kişiler gerçekten çok hafif parfümler kullanıyorlar çünkü. Baş ağrısı mevzusunu Sephora’lardan tester isteyerek deneyebilirsiniz. Tester’ı bile çok uzun idiyor. 5-6 gün kullanmıştım sanırım ben. Azıcık sıkmak yetiyor çünkü, parfümle yıkanmaya gerek yok.

Marc Jacobs Lola 2 ayrı boyda satılıyor: 100ml ve 50ml. Yine çantada taşıma alışkanlığı olanlar için 50ml olanını tavsiye ediyorum. Ben 50ml satın alıyorum. Bu parfümde hiç bozulma sorunu yaşamadım, ama başka bir parfümümde büyük boy olması ve bir türlü bitirememem sebebiyle bozuma sorunu yaşamıştım. Birden çok parfüm kullanıyorsanız, parfümlerinizi daima küçük boy satın alın ki bozulmasınlar.

Lola’nın duş jeli de var ancak hiç deneyimlemedim. Kalıcılıkları ve performansı hakkında yorum yapamayacağım o yüzden.

Marc Jacobs Lola’yı en azından bir parfümeriye gidip bir koklayın derim.

Lola'yı internetten, Sevil Parfümeri'den ve Sephora'dan alabilirsiniz. Fiyat bilgisi adına ve online satın alabilmeniz için 2 boyu için de ayrı ayrı link ekliyorum.

100 ml için: https://www.sevil.com.tr/marc-jacobs-lola-edp-bayan-parfum-100ml.html
50 ml için: https://www.sevil.com.tr/marc-jacobs-lola-edp-bayan-parfum-50ml.html

Siz de Lola kullanıcıysanız veya bu yazımdan sonra Lola’yı denediyseniz lütfen yorum yazmayı unutmayın.


Hoşçakalın!

5 yorum:

  1. Ben bu kokuyu çok seviyorum lise yıllarımda kullandım ama 3-4 senedir bulamıyorum. Muadil olarak benzettiğiniz bir parfüm var mı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende her yerde ariyorum yok yok yok ne doldurmasi nede muadili bulan varsa soylesin lutfen bargello doldurma kozmetik onceden uretyomus sonra kaldirildi yogun istek yaparsak tekrar uretrlermi acaba :'(

      Sil
    2. Ben de bu parfümü deliler gibi arıyorum ama ne yazık ki bulamadım. Son zamanlarda Calvin Klein'ın Euphoria'sına sardım. Birebir benziyor diyemem ama parfümü ilk kokladığımda Marc Jacobs'ın Lola'sını seven bunu da sever diye düşünmüştüm. Sevgiler :)

      Sil
  2. Bende delice lola kullanıp muadil arayanlardanım. Bargelloya çok yazdım ama hala yok üretimi. Koku olarak gucci bamboo uçtuktan sonra kalan koku lolayı andırıyor fakat ilk üst ve orta nota alakası yok. Dip notadan biraz yakalıyor. Belki benimim tenimde öyle durdu deneyin derim.

    YanıtlaSil
  3. muadilini bulursanız paylaşabilir misiniz?

    YanıtlaSil