SEBAMED ALUMİNYUMSUZ ROLL-ON İNCELEMESİ- DENEYİMLERİM- MEMNUN KALDIM MI?

, , No Comments
Merhabalar!

Geçen yaz koltuk altı kararmalarına kafayı takmam sebebiyle, kararmalara neden olan faktörleri araştırdığımda(jilet, ölü deriler vb.) alüminyum içeren ter önleyici roll-on’ların kararmaya neden olduğunu öğrendim. Zaten alüminyum kansere neden olması sebebiyle içim hiç rahat değildi. Görsel olarak da kararmalar başlayınca, alüminyumsuz roll-on almaya karar verdim ve Sebamed roll-on satın aldım.

Cosmetica, Watsons, Gratis, Migros ve eczanelerde satılıyor, dolayısıyla ürüne ulaşmak kolay oluyor. Fiyatı da 25-29tl civarı. Yani, normal roll-on’lardan çok da pahalı değil. 


Hem fiyatı güzel, hem satın almak kolay. Peki memnun muyum?

Öncelikle ben yaz-kış çok terleyen bir insanım. Belki daha az terleyen insanları tatmin edecek bir performansı vardır ama benim günlük hayatta ter kokarak gezmeme neden oldu ne yazık ki. Yaz sonu almıştım, kışa kadar bekleyeyim. Bari kışın alüminyumsuz roll-on kullanayım dedim. Ancak hüsran. Dışarıda üşüyoruz ama avm vb. kapalı bir alana kazaklarla girince ister istemez terliyoruz.

Sebamed roll-on, günlük hayatta utana sıkıla, biraz rezil ola ola gezinmeme neden olmuş bir üründür. Ancak küçüklüğümden beri Sebamed’in birçok ürününü çok severek kullandım ve Sebamed markasından kaynaklı bir durum olduğunu düşünmüyorum. İçeriği temiz olan herhangi bir başka marka kullansam da, aynı şeyleri yaşayacaktım diye tahmin ediyorum.

Yine de arayışlarım devam ediyor, içeriği temiz ama ter önleyicilikte başarılı bir ürün bulduğumda buraya yazacağım. Sanıyorum Merve Özkaynak da, roll-on konusunda sürekli bir arayışta. Umarım bizi tatmin edecek ama temiz içerikli bir roll-on bulabiliriz:)

Şuanda kış olmasına rağmen, Dove- Nivea roll-onları ile yoluma devam ediyorum.


Buarada Sebamed roll-onların birkaç çeşidi var: lime, sensitive, fresh.. Ben Fresh olanını kullandım ve fikir ve deneyimlerin o versiyonu ile ilgilidir.

Umarım yazı işinize yaramıştır.


Okuduğunuz için teşekkürler!

0 yorum:

Yorum Gönder