SARI SAÇLARDAKİ TURUNCULAŞMA SORUNU 1-LOREAL MOR ŞAMPUAN TURUNCULAŞMA KARŞITI

, , No Comments
Yeniden merhabalar!

Kumralların sarışınlığa giriş 101 olarak kuaförlere başvurduğu ombre sayesinde ben de ucundan sarışınım diyebiliriz. Saçlarım kahverengi ama küllü bir alt tonuna sahip değil. Aksine kızıl alt tonlu bir kahverengi. Dolayısıyla saçlarımı en lüks kuaförde de boyatsam, en en en güzel sarı saçları da yaptırsam, 1 ay sonra o saç hafif turuncuya dönüyor. Küllü kahverengi saçlı insanların bile bu problemi yaşadığı göz önünde bulundurulduğunda benim halimi düşünün. Dolayısıyla düzenli olarak mor şampuan kullanma ihtiyacı duyuyorum. Bundan bir sene öncesine kadar Watsons, Gratis gibi drugstore mağazalarda uygun fiyatlı bir mor şampuana ulaşmak mümkün olmuyordu. Hadi uygun fiyatlı diye kısıtlamayayım, neredeyse hiç mor şampuan satılmıyordu bu mağazalarda. John Frieda'nın vardı sanırım yalnızca. Derken Loreal imdadımıza yetişti ve uygun mu uygun fiyatlı turunculaşma karşıtı mor şampuanını piyasaya sürdü. Ben de hemen kaptım bir tane :)



Gelelim deneyimime. Yukarıda turunculaşma sorunu yaşıyorum diye dertlendim evet ama öncesinde kuaförden edindiğim farklı markaların mor şampuanlarını düzenli olarak kullandığım için çok ciddi bir turunculaşma sorunum varken başlamadım Loreal'in mor şampuanını kullanmaya. O sebeple de özellikle bir yıkamayla gözle görünür bir fark yaşamadım. Haftada 1 ya da 2 kere kullanmaya devam ettiğimde 1 ayın sonunda fark fark edilmeye başlıyordu. Ancak yine de çok ciddi bir randıman alamadım diyebilirim. Bu şampuan iyi güzel ama duş rutininizin bir parçası haline gelmek zorunda. Diğer markalarınkini ayda 1 ya da 2 kere kullandığımda turunculaşma problemini aşıyordum. Loreal'i ise düzenli kullanmam gerekti.

Yine de fiyat performans olarak başarılı bulduğum için ciddi bir turunculaşma sorunu yaşayan bir arkadaşıma bu şampuanı tavsiye ettim. 1 şişesini 3 hafta gibi bir sürede bitirdi ve her duşta bu şampuanı kullandı. Fark inanılmazdı. Bunu da belirtmeden geçmeyeyim :)

Bu şampuanla ilgili sevdiğim diğer bir özellik de saçlardaki turunculuğu alırken saçları yıpratmıyor. Buna garanti verebilirim. Mor şampuan kullandığım günler saçlarımı nasıl açacağım derdini bana yaşatmıyor. Saçları az da olsa yıpratan mor şampuanlar, şampuanın kullanımı sonrasında saçı tarama aşamasında dert yaratıyor ve o zaman elim gitmiyor bir türlü. Ama bu şampuan öyle değil.

Umarım yararlı bir yazı olmuştur. Hoşçakalın!

0 yorum:

Yorum Gönder