SESU TÜY SARARTICI DENEYİMİM- İŞE YARIYOR MU?

, , 1 comment
Herkese merhabalar!

Bundan aylaar aylar önce satın almış olduğum Sesu Tüy Sarartıcı Krem'i bir türlü cesaret edip kullanamamıştım. ''Tüyler belli bir zaman sonra dibi gelen saç gibi oluyor, ürün tüylerin artmasına sebep oluyor, tüylerim yandı'' vb. yorumlar beni tereddüte düşürüyordu. Sarışın olmama rağmen kol kıllarımın kopkoyu oluşu( sadece kol kıllarım koyu değil, tüm vücut kıllarım koyu:( ) yazın gelmesiyle beni daha da strese sokmaya başlayınca bu ürünü deneme fikrine sıcak bakmaya başladım. En kötü senaryoda, tüyleri tamamen alırım bir daha da bu ürünü kullanmam düşüncesiyle kendimce riske girip ürünü deneyimledim. 



Deneyimime geçmeden önce şunu da belirtmek istiyorum, daha önceki lazer epilasyon deneyimim ile ilgili yazımı okuduysanız bilirsiniz ki, bikini, koltukaltı ve bacak bölgelerime lazer epilasyon yaptırdım. Hastanede, koll bölgesinde lazer epilasyonun çok işe yaramadığını söyledikleri ve paramı boşa harcamamamı tavsiye ettikleri için kol kıllarımla hala cebelleşiyorum. Durumumu da kısaca özetledikten sonra deneyimimi anlatmaya başlıyorum.


Öncelikle üstündeki talimatlar çok kolay anlaşılabilir ve uygulanabilir şekilde. İçinden çıkan ürünleri karıştırma kabında doğru ölçekte karıştırdıktan sonra tüyleri sarartmak istediğiniz bölgeye uyguluyorsunuz ve 10-20dk arası bekliyorsunuz. ''Ya çok yapay bir sarı olursa, ya yanarsa, ya şöyle olursa ya böyle olursa'' diye diye o süreyi tamamladıktan sonra kollarınızı yıkadığınızda, mü-kem-mel bir sonuçla karşı karşıya kalıyorsunuz! Sanki tüylerimi almışım gibi bir görüntü oluyor(tabi uzaktan bakılınca) Kol kıllarınız ben buradayım diye bağırmıyor. Hatta bir arkadaşım ''Aaa, kol kıllarının rengi ne güzelmiş, ne şanslısın'' diye iltifat bile etti de gerçeği söylemedim, kıh kıh kıh. 


İlerleyen zamanlarda tüylerimde herhangi bir artış yaşanmadı ancak saç dibinin gelmesinin benzeri bir durum oldu ne yazık ki. Ama bana kalırsa kollarımda daha da doğal bir görüntü oluştu bu dip gelmesiyle. Şöyle izah edeyim, bu açık renk tonu kıl rengi genelde denizde yandığımızda filan ulaştığımız bir ton ve denize girmediğimiz ve güneşlenmediğimiz zaman da dipten koyu kıl geliyor ve aynı bu görüntü oluyor!


Kol kıllarım yanmadı, onu da belirteyim. İçindeki açıcı çok güçlü değil sanıyorum, o sebeple ben gönül rahatlığıyla öneriyorum. Kolunuzda kremi bekletip yıkadıktan sonra ilk an ten renginiz de açılmış gibi duruyor, korkmayın. En fazla 5 dakika içinde kolunuz eski ten rengine geri dönüyor. Ben kremi düzgün bir şekilde uygulamadığım için ten renginin de abuk subuk yerlerde açılmış şekilde kalacağından korkmuştum. Ancak öyle bir durum yok, merak etmeyin.


Ben bir de dayanamayıp saçımın dibinden bir tutam alıp rengini açmaya çalıştım. Zaten biraz da bu sayede anladım içindeki açıcının çok da kuvvetli olmadığını. 10-20dk arası bekleyip yıkadığımda saç rengimde çok bir fark yoktu. Saç açıcı gibi saçınızın rengini açmasını beklemeyin derim. 

Sevgiler!




1 yorum: