OCAK 2018 DİZİ FAVORİSİ: THIS IS US

, , No Comments
Merhabalar!

Bu diziyi yorumlamak için tüm bölümlerini bitirmeyi bekleyemedim. O kadar sıcacık, duygusal, gerçek bir hikaye ki, dizide yaşanmış olaylar kendi hayatınızda yaşanmamış olsa bile oturup onlarla gülüp ağlayabiliyorsunuz.

Bahsettiğim dizi ''This Is Us''.















Çok uzun zamandır hakkında oldukça olumlu yorumlar görüyordum. Ama bir türlü başlayamamıştım. Sanırım gizem, aksiyon, bilim kurgu türü dizilere çok kaptırmıştım. Biraz daha sakin çalıştığım bu döneme denk gelmesi çok büyük şans oldu, çünkü günde 4-5 bölümden az izleyemiyorum. Bağımlısı oldum adeta!

2016 yılında başlamış olan dizinin şuanda 2.sezonu yayınlanıyor. Daha uzunca seneler izleyeceğe benziyoruz.(LÜTFEN BİTİRMEYİN DİZİYİ!!)

Spoiler vermeden nasıl anlatabilirim bilmiyorum. İnternette çeşitli sitelerde Six Feet Under’a benzeten olmuş ki çok sevdiğim bir dizidir. Bende Six Feet Under’dan çok Parenthood dizisi hissini uyandırdı. Sıcacık aile ilişkilerinin konu edildiği, biraz daha yavaş akışlı dizileri seviyorsanız kesinlikle bayılacaksınız.

Bazı yerlerde ‘’This is Us aynı gün doğan, birbirini tanımayan insanların hikayelerini ve birbirleriyle olan bağlarını ekrana getiriyor. ‘’ şeklinde açıklamalar var ve oldukça yanlış bir bilgi. Ama doğrusunu söylersem bana sonradan çok kızacaksınız, eminim. Sadece bir bölüm şans verin, zaten bırakamayacaksınız.

Aranızda Gilmore Girls izlemiş olan varsa (ki yine sıcacık bir aile/arkadaşlık ilişkileri dizisidir, şiddetle de tavsiyemdir) Gilmore’daki ‘’Jess’’ karakterinin This Is Us’ta başrolde olduğunu göreceksiniz. Jess’in(Milo Ventimiglia) büyümüş, çok ciddi sorumluluklar altına girmiş ve mükemmel bir baba karakterini canlandırmış olduğunu görünce kendi kendime gururlandığımı söylemeliyim.

Ocak ayında havalar soğukken battaniye altına girip sıcak bir içecekle izlemek için en doğru dizi seçimlerinden biri olacaktır, bana güvenin.

Geçtiğimiz günlerde 75. Altın Küre Ödülleri’nde Drama Dalı’nda en iyi Erkek Oyuncu ödülünü de Sterling K. Brown bu dizideki performansıyla almıştır. Dizinin IMDB puanı da 8.8’dir.
Son bir not:Bu diziyi işyerinde gizli gizli ya da yanında ağlamaktan çekineceğiniz bir kişiyle izlemenizi hiç önermem çünkü hıçkıra hıçkıra ağlayacaksınız.


Şimdiden iyi seyirler!

0 yorum:

Yorum Gönder