EYELINER İNCELEMELERİ #1: MAC LIQUIDLAST LINER

, , No Comments
Herkese merhaba!

Blogumda şimdiye kadar cilt ile ilgili verdiğim bilgilerden de anlayacağınız üzere çok yağlı bir cildim var. Kuru ciltlilerin bile göz kapakları yağlanabilirken benim göz kapaklarımın ne kadar yağlanabileceğini tahmin edebilirsiniz. Bir de bu yağlı göz kapak durumuna düşük göz kapağının da eklendiğini düşünün… Ve ben 10 senedir neredeyse her gün eyeliner çeken bir insan olarak artık bu işin kompedanı oldum diyebilirim.

Birçok eyeliner denedim. Ara ara da size bunlardan bahsedeceğim. Ama ilk eyeliner yazımı yıllardır tek favorim olan, şuanda elimde başka eyeliner bulundurmama bile ihtiyaç kalmayan Mac Liquidlast Liner’dan bahsedeceğim.

Her şeyden önce bu ürünü Mac Cosmetics mağazalarında satın almak ÇOK ZOR! Geçenlerde en yakın arkadaşlarımdan birine bu üründen bahsettim. Ertesi gün almış gelmiş ancak yanlış ürün. Şimdi öncelikle, bu ürün, sudan etkilenmeyen waterproof bir ürün. Waterproof ürünler anladığım kadarıyla daha az satılıyor. Dolayısıyla mağazalara çok nadiren getiriyorlar ve getirdiklerinde max. 3-4 tane getiriyorlar. Bu sınırlı sayıdaki ürünü de raflara koymayabiliyorlar. Mağazada özellikle bu eyelinerı istediğinizi belirtmelisiniz. Sadece Mac’in siyah eyeliner’ını istiyorum derseniz size verecekleri ürün şu olacaktır:

2 eyelinerın ambalaji da çok benzer ancak satın almamamız gereken ürünün kabı koni şeklinde, aşağı doğru genişliyor. Alınması gereken ürün ise silindir şeklinde. Ürünün üstünde zaten ismi yazıyor, Liquidlast Liner yazıyorsa direk satın alabilirsiniz. Diğer verdikleri eyeliner ise, yağlı cildi olmayanların gözünden bile akan, çok başarısız bir eyeliner. Aman yanlış ürün satın almayın!!!!

Ben mağazada denk geldiğimde yedekli satın alıyorum. (Bitmesi riskine giremem.) Çünkü bazen 1 ay boyunca şehirdeki tüm Mac mağazalarını gezip aradığım oluyor. (Ayy ne eyelinermış arkadaş demeyin, deneyin göreceksiniz.)

Eyelinerı bir şekilde buldunuz, doğru ürünü satın aldınız diyelim. Şimdi de sürerken size birkaç konudan bahsedeceğim. Bu ürün yağlı temizleyici dışında hiçbir şekilde gözden çıkmadığı için, yanlış yaptığınızda düzeltmek için çok zorlanacaksınız. Bir de ürünü göze uyguladıktan sonra kuruması için aşağı bakarak 30saniye civarında beklemelisiniz. Yanlışlıkla göz kapağınıza değerse, sizi uğraştırır. Kullandığım en yavaş kuruyan eyeliner sanırım ama zahmetine değiyor.

Bu eyelinerın verdiği siyahlık da mükemmel. Kömür karası simsiyah rengini veriyor. Eyelinerın yapısı çok yoğun olduğu için silik hiçbir kısım olmuyor.

Onun dışında diyebileceğim hiçbirşey yok. Birkere sürdünüz mü, 50derece yaz sıcağında koşsanız da (denendi, onaylandı) akmayacaktır. Duşa girseniz bile yerinde kalan bir ürün. Bu ürünün bu kadar tanınmamış olmasına hayret ediyorum.

Ürünün siyah dışında renkleri de var, hatta renk skalası oldukçe geniş. Siyah dışındaki renklere de merakınız varsa deneyebilirsiniz. Siyah dışındaki renklere ulaşmak biraz daha kolay oluyor. Daha az tercih edildiği için, genelde mağazalarda ellerinde kalmış oluyor.


Ürünün fiyatı ise, 79TL
https://www.maccosmetics.com.tr/product/13838/1250/urunler/makyaj/goz/kalem/liquidlast-liner
Bu linkten ara ara stoklara gelip gelmediğine de bakabilirsiniz.

Mac Cosmetics Online alışveriş sayfasında ürünün stokta olduğunu hiç görmedim. Ama ürün mağazalara geliyor.

Ürünü dener ve memnun kalırsanız benimle de paylaşın.


Okuduğunuz için teşekkür ederim!

0 yorum:

Yorum Gönder