MİSEL SU DOSYASI #2: AVENE MICELLAR LOTION

, , No Comments
Merhabalar herkese!

Makyaj temizliğinde sanıyorum ki hepimizin en çok kullandığı ürün misel sudur. Peki nemlendirici olarak misel su kullanıyorum dersem ne dersiniz?

Evet, yanlış okumadınız. Yağlı bir cildim var, en az nemlendirmeyi nasıl sağlarım diye ne yapacağımı şaşırdığım bir günde şans eseri cilt makyajımı Avene misel su ile temizledikten sonra, yüzümü yıkamaya üşenmiştim. Cildim o kadar güzel nemlendi ki. Ben de o günden sonra, bazı zamanlarda nemlendirici olarak cildime misel suyu uygulamaya başladım.


İlla ki Avene’in Micellar Lotion'ını uygulayacaksınız diye bir şey yok. Tüm misel sularla bu etkiyi yakalarsınız. (Bioderma Sebium gibi yağlı cildi kurutan misel sular olmaz tabi.)

Avene’in bu misel suyunu parfümlü olması sebebiyle göz makyajımı temizlerken kullanamıyorum. Kaç kere denedim, ne zaman denesem gözlerim alev alev yanıyor. Hatta ürünü annem satın almıştı, 2-3 kere kullanmayı denemiş, ''Gözlerim çok yanıyor.'' diyerek bana vermişti. Gerçekten gözde kullanılacak gibi değil. 

Ben de gözümde ayrı misel su, yüzümde ayrı misel su kullanacağıma(bir de göz için çift fazlı temizleyici kullanıyorum zaten.) hiç kullanmam deyip kenara ayırmak üzereydim ki nemlendirici olarak kullanmaya başladım. Hem ürünü boşuna satın almamış olduk, hem de nemlendiriciliği beni tatmin ediyor.

Dün farklı bir şey denedim. Geceden makyajınızı temizleseniz bile, sabah göz altınıza rimel, göz kalemi, vs. akmış olur ya, sadece o kadarcık bir göz makyajını silerken yanmadı nedense.

Bioderma Sensibio’nun da nem vereceğini tahmin ediyorum. Ama Avene’in misel suyunda termal su olması sebebiyle nem konusunda daha başarılı olacaktır. Aynı şekilde Vichy misel suyun içinde de termal su var, o da aklınızda bulunsun.
Avene Micellar Lotion iki boy seçeneğiyle satılıyor: 200ml ve 400ml. Bendeki 400ml olan boyu.


Bu linkten kendinize en yakın satış noktasını bulabilirsiniz. Genel olarak eczanelerin bir çoğunda satılıyor. Ara ara Trendyol’a da indirimli olarak geliyor, isterseniz oradan da takip edebilirsiniz.

Avene Micellar Lotion ile ilgili deneyimlerin bu şekildeydi. Umarım yararlı olmuştur.


Sevgiler.

0 yorum:

Yorum Gönder