EVDE KOLTUKALTI BEYAZLATMA YÖNTEMLERİ- KOLTUKALTI KARARMASI NASIL GİDER?

, , No Comments
Yeniden merhabalar!

Yazın gelmesiyle birlikte benim gibi paniklemeye başlayanlar burada mı? Kararan koltukaltlarımı düşündükçe nasıl bikini/mayo hatta kolsuz bluz giyeceğim diye kara kara düşünmeye başlamışken birkaç yöntem denemenin zararı olmayacağına karar verip evde koltukaltı beyazlatma girişimlerine başladım.

Öncelikle koltukaltı kararmasının sebeplerinden bahsetmek istiyorum. Hormonal bozukluklar, genetik yatkınlıklar, ölü deriler, bölgenin havasız kalması, yanlış epilasyon yöntemleri... Birçok sebebi olabilir bu kararmaların. Beyaz peynir kıvamında bir insanım ben, koltukaltlarım bu kadar kararmayı nasıl beceriyorlar gerçekten şaşırıyorum ama çok da terleyen bir kişi olduğumu belirtmek isterim. Teri bastırmak için daha da kuvvetli roll-on'lar kullanayım, aman içinde alüminyum varsa nolmuş diye diye bu ''kara'' günlere ulaşmıştım. Bir süredir alüminyumsuz roll-on kullanmama çabamı biliyorsunuz, Sebamed'in roll-on'unu denemiştim. Ancak dediğim gibi çok terliyorum ve benim için yeterli performans sağlamadı.

Ben de öncelikle peeling işlemi ile ölü derilerden kurtulma çabasına giriştim. İyi ki de girişmişim. En çok beyazlamayı bu şekilde elde ettim. Ancak unutulmamalı ki koltukaltları hassas bölgeler. Ter bezlerimiz burada bulunuyor. Kese ile hatır hatır koltukaltı keselemek benim mantığıma pek uymuyor. O sebeple vücut peelingiyle deniyorum şansımı. Vücut peelingi olarak da St. Ives'in Kayısı Çekirdekli olanını kullanıyorum. Her banyoda uygulama yapıyorum. Bu işlemden sonra, banyo küvetinin kenarında sürekli olarak bulundurduğum elma sirkesi ile koltukaltımı temizliyorum. Banyo rutinim bu şekilde.

Evde olacağım günlerde ise, koltukaltıma limon sürüyorum. Ancak eğer o gün duş aldıysam ve sirke ile temizliğimi zaten yapmışsam, bir asit daha sürmemek adına limon kullanımı yerine patates kullanımını tercih ediyorum. Dediğim gibi koltukaltları hassas bölgeler, asitle yakmamak lazım!

Bu arada bu işlemleri kararan dirsekler için de uygulamak mümkün.


Bu işlemleri sürekli yaparak 10 gün içerisinde açılma görmeye başlarsınız. Ancak çok ciddi boyutlarda kararan bir koltukaltından tamamen bembeyaz bir koltukaltına geçiş için mutlaka dermatologlara gidilmelidir. Doktorlar tarafından uygulanan lazer ya da peeling işlemleri ile daha etkili sonuç alınabilir. Hafif kararmalar içinse bu söylediklerim hemen fayda edecektir. Unutmayın ki evlerimizde uyguladığımız bu yöntemler bir noktaya kadar fayda veriyor, mucize beklememek gerekiyor.

Sevgiler!






0 yorum:

Yorum Gönder