GOOGLE ADSENSE ONAYI NASIL ALINIR? ADSENSE ONAYI ALMAK İÇİN TAVSİYELER

, , 1 comment
Herkese merhabalar!

Blog yazan ya da Youtube'da içerik üreten herkesin bir şekilde yolunun kesiştiği ya da kesişmesini umduğu bir para kazanma yöntemi aslında Google Adsense. Ancak son yıllarda Google Adsense onayı almak gittikçe zorlaşmış ve ben de bu döneme denk geldim. Önceden birkaç içerikle Adsense onayı alanlar varken şimdi 400 içerikle bile onay alamayanlar varmış. Tabi bu anlatılanların gerçeklik payını ve bu kişilerin sitelerinin özgünlük seviyesini ve kalitesini bilemem.




Blogumu açtıktan sonra 6 ay gibi bir süre geçtikten sonra ''Google Adsense'den nasıl onay alınır?'' diye Google'dan araştırmaya başladığımda okuduğum yazılar tatmin edici gelmedi bana. Yardıma ihtiyacı olan kişilere yardım etmekten çok ''Adsense ile ayda 2000 TL, 5 Dakikada Adsense Onayı Alma Yöntemi'' gibi clickbait başlıklarla blog yazarlarının kendi menfaatleri doğrultusunda çalıştıklarını gördüm hep.

Geçtiğimiz günlerde Google Adsense onayını almış biri olarak gönül rahatlığıyla GERÇEK'leri anlatıyorum.


  • Blogunuzun yaşı çok önemli. Blogunuzu açalı en az 5-6 ay olmadıysa Adsense'den onay almanız çok güç! İmkansız yazmak isterdim ama istisnai durumlar olabilir diye çok güç dedim, düşünün! Bu demek değil ki, bir sürü blog sayfası açayım, boş boş dursunlar. 6 ay sonra Adsense'e başvururum, sonra da arada bir şeyler yazarım. Eğer böyle bir düşünceniz varsa değil 6 ay, 6 yılda da Google Adsense'den onay alamazsınız.


6 aylık süreci boş geçirmeyelim de napalım diyorsanız, dikkat etmeniz ve önemsemeniz gereken diğer konuları anlatmaya başlıyorum.


  • Blogunuzu ÖZGÜN içeriklerle besleyin. Başka sayfalardaki yazıların 3-5 kelimesini değiştireyim, ben de yayınlayayım gibi işlere girişmeyin. Bırakın kelimeleri, kullanılan fotoğrafların özgün olmaması bile işinizi riske atacaktır.

  • Google istikrarı çok seviyor. Bir günde 5-6 tane yazı yayınlayıp 2 hafta hiç yayınlamamaktansa, 2 günde bir 1 yazı yayınlamanız ve bunu düzenli ve istikrarlı devam ettirmeniz Adsense için onaylanmanıza yardım edecektir.

  • Google, Gizlilik Politikası, İletişim ve Hakkımda kısımlarının olmasına çok özen gösteriyor. Bunları mutlaka blogunuza ekleyin.

  • Mümkünse blogunuzun bağlı olduğu mail adresi gerçek adınız ve soyadınız olsun. (Benim gerçek adım ve soyadım değil, yine de Google Adsense onayımı aldım. Burada saydığım maddeler, onay alma şansınızı arttırır ancak zorunluluk değildir.)

  • Blogunuzun temasının sade ve açık renklerde olması çok önemlidir. Blogger'ın kendi temalarından kullanmak yerine internette bulunan yüzlerce farklı temadan birini tercih etmeniz, sizi onaylanmaya bir adım daha yaklaştıracaktır.

Kısaca özetlemek gerekirse, Google Adsense ile olan ilişkimizi kadın- erkek ilişkisine benzetmek yanlış olmaz sanırım. 6 ay gibi bir süre boyunca Google'ın sizi tanımasını ve size güvenmesini sağlamak gerekiyor. Bu tanıma ve güven için de, blogun görselliğine önem vermek, blogunuzda kendini tanıtıcı(hakkımda, vb.) yazıları bulundurmak ve istikrarlı ve özgün olmak gerekiyor. Eğer bunları sağlayabilirseniz ilişkiniz başlıyor:)


Herkesin Google Adsense onayı alması dileğiyle!


Sevgiler!

1 yorum:

  1. Hızlı AdSense Onayı Almanın Püf Noktası Nedir?

    Henüz kanıtlanmasa da birkaç yerde okuduğum, hızlı bir şekilde AdSense onayı almanın bir hilesi daha doğrusu açığı olduğu ile ilgili makale görünce sizlerle paylaşmak istedim. Fakat dediğim gibi benim denediğim ve garanti verdiğim bir yöntem değil. Ne yaptıysam olmadı, AdSense onayı alamadım diyenler bir de bu yöntemi denesin diye paylaşıyorum :)

    https://www.tolum.site/2019/02/en-hizli-adsense-onayi-nasil-alinir.html

    YanıtlaSil