UYGUN FİYATLI EN İYİ FONDÖTEN! MAYBELLINE FIT ME FONDÖTEN İNCELEMESİ

, , No Comments
Yeniden merhabalar!

Birçok marka denesem de Maybelline'in fondöten ve BB kremlerinin bendeki yeri hep ayrı oluyor. Roaccutane kullandığım ve cildimin kuru olduğu dönemlerde de en sevdiğim ürün Maybelline'in BB kremiydi. Ancak tabi ki, Roaccutane tedavimin üstünden 7 sene geçti, sivilcelerim 3 sene önce geri döndü, tedaviler vs... Anlayacağınız yağlı, gözenekli ve akneli cilt yapısına geri döndüm. Dolayısıyla, mat fondöten tercih ediyorum (etmek zorundayım). Maybelline'in Fit Me fondöteni de en en en sevdiğim fondötenlerden biri, hatta gönlümdeki yeri Mac Cosmetics'in Studio Fix Fluid fondötenin de önünde sanırım. Peki neden?


Öncelikle dokusu muazzam. Diğer alışık olduğumuz mat fondötenler gibi pudra pudra bir doku değil de, kadife bir doku bırakıyor ciltte. Asla kalın, cakey bir duruşu yok buna rağmen lekeli ve akneli cildimi tatmin eden bir kapatıcılık sağlıyor. Mat dokulu pudralı diğer fondötenlerden en büyük farkı ise, yanaklarımın üst kısımlarındaki devasa gözenekleri inanılmaz kapatıyor. Bazen bu fondöteni kullanmayacaksam bile, önce gözenekli kısımlara Fit Me fondötenimden çok ince bir tabaka geçip fondöteni makyaj bazı gibi kullanıyorum. Üstüne o gün kullanmak istediğim fondöteni geçiyorum, o kadar bağımlısıyım.

Renk olarak Mac Cosmetics'ten de başarılı buluyorum skalasını. Mac'te nc 15 çok az koyu kalıyor, kulağımın orada renk farkı görülebiliyor, nc 10 ise hayalet rengi gibi kalıyor. Mecburen nc15 kullanıyorum. Ama Fit Me'de tam kendi tonumu yakalayabiliyorum, kendi cilt tonumla birebir tutuyor.

Fit Me'yi her gün kullanamama nedenim ise, içinde ne yazık ki spf yok. Çok yanlış biliyorum ama çoğu zaman fondötenin içindeki spf'e güveniyorum, başka güneş koruyucu ürün kullanmıyorum. Yağlı ciltler için olan güneş koruyucuları bile tek tük sivilceye sebep olabiliyor çünkü. Yaz dışındaki mevsimlerde ya da yazsa ve sürekli kapalı alanlarda olacağımı biliyorsam tercih ettiğim bir fondöten.

Ah şu fondötene bir de spf ekleseniz, tadından yenmeyecek de iste her güzelin de bir kusuru var değil mi? :)

Sevgiler!






0 yorum:

Yorum Gönder