NARLI VE GÜLLÜ PUDİNG Mİ OLURMUŞ?! PAKMAYA'NIN YEPYENİ GURME PUDİNG SERİSİNİ DENEDİM!

, , No Comments
Merhabalar!

Bir önceki yazımda bahsettiğim gibi mutfağa sardım efenim. Sürekli ocağın başında buluyorum kendimi, kafamı dağıtmak istediğimde de markete gidiyorum:) Sanırım eskiden kafamı dağıtmak için gittiğim kıyafet mağazalarının artık uçuk fiyat etiketlerine sahip olması sebebiyle buna yöneldim içten içe:)

Mutfağa girdiğimde yapmayı sevdiğim tatlılardan biri de puding. Annem çikolatalı pudingi poşet olarak almadan evdeki ürünlerle aynı çikolatalı puding tadını yakalayan pudingler yapabiliyor mesela, ama ben daha o noktada değilim:)


Dr. Oetker vb. markalardan pudingimi  alır, sütümü ekler ve pişiririm. Çikolatalı, çiçekli, muzlu, fındıklı vb. pudingler ben kendimi bildim bileli var ve artık biraz sıkıcı olmaya başladılar benim için.

Ben de Pakmaya'nın bu yeni gurme serisine denk geldim ve hepsini denemek istedim! Pakmaya, cilt maskelerimde kullandığım maya markası ve çok sevdiğim ve güvendiğim bir marka. Yine de her markanın her ürünü güzel olacak diye bir şey yok diye çekinerek aldım.

Bir de ekşisözlük'te Pakmaya başlığını okudum, orada bu yeni seri ile ilgili favorilerini yazmış yazarlar. Güllü pudinge bayılmış herkes. Hatta birçok mağazada bulamıyorlarmış. Şansıma ben ilk gittiğim markette buldum ve 2 paket aldım:) Bir de narlı pudingi denedim.

Yakın bir zamanda çikolatalı-naneli, Türk kahveli, vanilyalı-tarçınlı ve incirliyi de denemek istiyorum!!!

Şimdi narlı ve güllü puding hakkındaki fikirlerimi söyleyeyim. İkisi de çok başarılıydı. Ama normalde ben nar tadını da gül tadını da sevmem ki:) Özellikle güllü olanı yerken gülleriyle meşhur olan Isparta'da hissettim kendimi:)) Evde nar vardı, narlı pudingin üstüne nar koyarım diye düşünmüştüm, o sebeple nar tadını sevmesem de denedim. Güllü olan da ekşisözlük'te çok övülmüştür. İkisi de çok güzel ama gül ve nar tadını sevmediğim için bir daha satın almam:)

Açıkçası bence çikolatalı-naneli pudinge de bayılmayacağımı düşünüyorum amaaa deneyeceğim, merak ediyorum napayım!

Türk kahveli ve vanilyalı tarçınlıdan çok çok umutluyum:)

Sevgiler!







0 yorum:

Yorum Gönder