MISSHA NEAR SKIN SELF CONTROL PEELING MESSAGE DENEYİMLERİM

, , No Comments
Merhabalar!

Merve Özkaynak'ın övmeleri sonucu tükenip duran ve bir türlü satın alınamayan meşhur peeling maske: Missha Near Skin Self Control Peeling Massage. Ben Merve Özkaynak'tan sonra bir de İlayda Oymak'ın bir videosunda duyunca dayanamadım aradım buldum. Şu an tekrar baktım, yine tükenmiş. Valla peynir ekmek gibi satılıyor bu ürün.


Bu ürün ufak çaplı bir kimyasal peeling gibi cildi avuşturmadan, asitlerle soymayı hedefliyor. Cildinin anında soyulduğunu da gözlemliyorsun diyorlar hatta. Ama bence o gördüklerimiz cilt parçacıkları değil. Zamanında Görkem Karman'ın çok övdüğü bir body shop ürünü vardı, cildi anında soyuyor dediği. O da cildi soymuyormuş mesela. O gördüklerimiz maskenin bir parçası yani çok büyük ihtimalle.

Ben maskeyi ne yazık ki beğenmedim, parama da yazık oldu 134 TL çöpe gitti gibi hissediyorum. Benim sivilceye meyilli bir cildim var. Normalde şu anda sivilcem yok ama dikkatli davranmazsam, kullandığım ürünleri dikkatli seçmezsem anında eskiden olduğu gibi sivilcelebilirim. Peeling de sivilceli ciltlilere uygun bir maske türü değil aslında, sivilcelendirir. Ama dediğim gibi benim şu an sivilcem yok, ama sivilceye meyilim var.
Bu maske bende ne yazık ki sivilcelenmeye neden oldu. Hiç memnun kalmadım. Cildimde herhangi bir açılma olmadı. Maskeyi su ile yıkadıktan sonra cildim maske yapılmamış gibi, hiç fark göremedim. Ne siyah noktalar gitmiş, ne cilt ışıldıyor. O kadar gözle gördüğümüz gibi koca koca deriler cildimden gitmiş olsaydı cildim 1 km uzaktan bakan birinin göreceği kadar ışıldardı. Ama mikroskopla da baksam herhangi bir ışıldama yoktu.
Markaya ya da ürüne bir lafım yok aslında, bir başkasına çok iyi gelebilir. Kuru ciltli birisi sevebilir belki bilemiyorum. Ama benim cilt tipim için hiç mi hiç uygun değilmiş. Çıkan sivilcelerden sonra bir ufak tırsmadım değil. Allah'tan bir süre sonra tekrar toparlayabildim cildimi.

Umarım yazım yararlı olmuştur, sevgiler!

0 yorum:

Yorum Gönder