KAŞ KİRPİK BAKIM YAĞI ÖNERİSİ: ARİFOĞLU KAŞ KİRPİK BAKIM YAĞI

, , No Comments
Merhabalar!

Daha önce hiçbir Youtube kanalında övüldüğünü duymadığım ama inanılmaz başarılı bir üründen bahsedeceğim. Kaş ve kirpikle ilgili çook çılgın ücretli serumlar sürekli karşımıza çıkıyor. Hatta o serumlar, kullanıldığı süre boyunca işe yarayıp, bıraktığınızda eski haline döndüğünüz ürünler olduğu da söyleniyor. Bunların hepsini unutturacak, yaptığı değişikliğin kalıcı olduğu bir ürün var: Arifoğlu Kaş Kirpik Bakım Yağı

En az 3-4 senedir ara ara ihtiyaç duyduğumda kullanıyorum. Kirpikte yağ veya serum benzeri bir şey kullanmaktan çok haz etmiyorum. Yine de nadir kullansam da kirpiklerimde fark yaratıyor.

Asıl sevdiğim kaş ürünü. Kaşlarımda egzama çıkması sebebiyle, egzama olan zamanlarda kaşıdığım için kaşlarımda dökülmeler oluyor. Artık kas küsmüştür çıkmaz bence diye düşündüğüm zamanlarda hiçbir beklentim olmadan sürdüğüm ve maximum 3 gün içinde yeni kaşları gördüğüm bu ürünün üstüne tanımıyorum.

Fiyatı da 23,50TL , Arifoğlu mağazalarından ya da Arifoğlu'nın websitesinden satın alabilirsiniz.
Satın almak için: https://arifoglu.com/urun/kas-kirpik-bakim-yagi/2168/

Kullanımı inanılmaz pratik, concealar gibi bir paketlemede, concealar fırçası gibi bir fırçayla kaşınıza sürüyorsunuz. Toplamda 5 saniyede uygulayabiliyorsunuz. Ben kaşlarımda eksiklik olduğunu fark edip yeniden uygulamaya başladığımda, ilk birkaç gün gün içinde aklıma geldikçe sürüyorum. Daha sonra küçük küçük kaş kıllarını görünce kullanmayı bırakıyorum. 2-3 ayda bir bu döngüyü yapıyorum ve çok çok memnunum.

İçeriği de tamamen doğal yağlardan ibaret olan bu ürünü, aktarlardan badem yağı vb. alarak kendiniz de yapabilirsiniz. Ama hazır yapılmışı varken ve uygulama aparatı çok pratikken, öbür yağları tek tek almakla uğraşamıyorum açıkçası. Hayatta en sevdiğim şey pratik ve işe yarar ürünlerdir ve bu ürün öyle bir ürün.

Umarım yazı işinize yarar.

Okuduğunuz için çok teşekkürler.


0 yorum:

Yorum Gönder