MAC STUDIO FIX FLUID SPF 15 FONDÖTEN İNCELEMESİ: YAĞLI CİLTLER ÇOK SEVECEK!

, , No Comments
Merhabalar!

Yağlı ve çok problemli bir cilt yapısına sahip biri olarak senelerdir onlarca fondöten denedim ve bir seneyi aşkın zamandır sadece tek bir fondöten kullanıyorum: ‘’Mac Studio Fix Fluid Fondöten’’




Bu fondöteni almadan önce birçok yerde kokusunun kötü olduğu ve sivilcelenmeye neden olduğuyla ilgili çok fazla yorum okumuştum. O sebeple başka başka fondötenler denemeye devam etmiştim. Onların arasında da memnun olduklarım vardı ama Mac Studio Fix Fluid fondöten bir başka! Kokusu beni asla rahatsız etmiyor, hiçbir şekilde sivilcelenme yapmadı. Mat bitişe sahip, kapatıcılığı gayet başarılı. Ben az kapatıcılık istediğim bölgelerde çok ince, daha fazla kapatıcılık istediğim yerlerde daha kalın uygulama yaparak kapatıcılığını kendime göre ayarlıyorum.

Kalıcılığı başarılı bir föndöten olduğunu söyleyebilirim. Gün içerisinde tazeleme ihtiyacı duymuyorum dolayısıyla fondöteni yanımda taşımıyorum.

Fondöteni satın aldığınızda, içinden pompası çıkmadığı için pompasını ayrıca satın almanız gerekiyor(isterseniz pompasız da kullanabilirsiniz tabi.) ancak bir kere satın alınca bir daha tüm aldığınız şişelerde kullanabiliyorsunuz.

Mac Studio Fix Fluid fondötenin renk skalası da oldukça başarılı. Ben sarı alt tonlu fondöten sevdiğim için NC serisinden kullanıyorum. Benim rengim NC 15. (Evet, çok beyazım.)
Fiyat olarak da diğer yüksek fiyatlı fondötenlere göre oldukça uygun olduğunu düşünüyorum(139TL) ve çok uzun gidiyor. Oldukça bereketli bir ürün olduğunu söyleyebilirim ve ben fondöten sürerken elini korkak alıştıran biri değilimdir.

Fondötenin bir diğer güzel özelliği ise 15 spf içermesi. Güneş koruyucularla ilgili çok sorun yaşayan biri olarak, fondötenimin az da olsa güneş koruyucu içermesi, içimi rahatlatıyor. Yine de yaz dönemleri için asla yeterli değil tabi.

Herkesin cilt yapısı farklıdır, bende sivilcelenme yapmayan ürün, sizde yapabilir. O sebeple yine de satın almadan önce bir Mac Cosmetics mağazasında uygulama yaptırıp o gün denemenizi ve ona göre satın almanızı tavsiye ederim.

Ürünü online satın almak isteyenler için:
https://www.maccosmetics.com.tr/product/13847/1231/urunler/makyaj/yuz/fondoten/studio-fix-fluid-spf-15#/shade/NC15

Küçük bir öneri: Daha doğal bir duruş için, mimik çizgilerimin üstünden çok çok ince geçiyorum. Özellikle gülme çizgilerimizin üzerine gelen fondöten, hangi marka olursa olsun oralarda birikme yapıyor. Çizgilerin üzerinde ne kadar az ürün olursa, fondötende doğallığı yakalama şansı o kadar artıyor.

Umarım yararlı bir yazı olmuştur.


Yazımı okuduğunuz için çok teşekkürler!

0 yorum:

Yorum Gönder