NESCAFE WHITE CHOCOLATE MOCHA: STARBUCKS KAHVE UYGUN FİYATLI MUADİLİ

, , No Comments
Merhabalar!

Size son keşfim olan Nescafe White Chocolate Mocha kahvesinden bahsedeceğim.

Bu kahve Americano ve filtre kahve sevenlerden çok latte, mocha sevenlerin beğenebileceği bir kahve. Klasik Nescafe tadını hepimiz biliriz. Daha çok ucuz olması ve kolay ulaşılırlığı sebebiyle tercih ettiğimiz Klasik Nescafe yerine Nescafe markasının bu kahvesi Starbucks’tan vazgeçmemi bile sağlamış olabilir. Fiyat performans karşılaştırmasında çok başarılı olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim.

Diyet yapanların ilk tercihinin su ve bitki çayı olması gerekir. Ancak benim gibi kahvesiz duramıyorsanız, kahve dükkanlarında da bol kremalı kahvelerle bol kalori almak istemiyorsanız sizin kurtarıcınız olacaktır.

3'ü birarada paketleri mantığında tek kullanımlık olarak satılan bu ürünü ben, marketlerde denk gelirsem 10'lu olarak kutulanmış ve kutunun içinde bardak hediyeli olanlarından alıyorum. İçinden çıkan bardak da oldukça hoşuma gidiyor, kahve deneyimimi tamamlıyor.

Küçük bir not: Nescafe’nin White Chocolate Mocha’sını bu kadar beğenince, dün Mocha’sını da denedim. Ancak aynı lezzeti alamadım. White Chocolate Mocha ile beklentilerimi çok yükseltmiş olmalarından kaynaklanıyor da olabilir tabi.

Kahveyi deneyin, bana teşekkür edeceksiniz.


Şimdiden afiyet olsun. 

0 yorum:

Yorum Gönder