SUDOCREM NEDİR, NE İŞE YARAR, NASIL KULLANILIR?

, , No Comments
Merhabalar!

Bebek pişik kremi olan Sudocrem’i eminim bir çoğunuz duymuştur. İsminin pişik kremi olduğuna bakmayın, her türlü cilt problemine iyi gelen bir krem bu! Peki ben nasıl kullanıyorum? Hangi cilt problemlerinde işe yarıyor? Bu yazımda bunlardan bahsedeceğim.

SUDOCREM NE İŞE YARIYOR?

Öncelikle diğer yazılarımı okuduysanız, yağlı ve problemli bir cildim olduğunu biliyorsunuzdur. Bence yağlı cildin en büyük problemlerinden biri doğru nemlendiriciyi bulmaktır. Cildin yağlı olması ve nemli olması çok farklı şeyler ve nemsizlik için nemlendirici kullanmak gerekiyor. Nemlendiricilerin birçoğunda yağ olduğu için sivilceye sebep oluyor. Yağlı ciltler için olan yağsız nemlendiricilerin çoğu da bende ne yazık ki sivilce yapıyor. Ben de çözümü Sudocrem’i nemlendirici olarak kullanmakta buldum. Yağlı bir yapısı olmasına rağmen, günde 3 kereye kadar yüzüme bolca uygulayabiliyorum. (Cildimin kötü günlerinde 3 kere, diğer zamanlarda 2 kere uyguluyorum.) Çok uzun süredir bu şekilde devam ediyorum ve çok memnunum.

Yüzümde nemlendirici olarak kullanmayı çok seviyorum ama göz çevremde kullanmayı tercih etmiyorum. Biraz katı olması sebebiyle, göz altlarımda yayarken ordaki deriyi çekiştirme fikri hoşuma gitmiyor. Artı olarak, göz altları için nemlendirmesi de yeterli gelmeyecektir.
Sudocrem’i nemlendirme ve cilt bariyerime destek olma amaçlı kullanıyorum evet ama ilk satın alma amacım, bacaklarımdaki batıklardan dolayı oluşmuş lekelerdi. Uzun bir süre yüzüme kullanmaya cesaret edemeyip sadece bacaklarımda kullanmıştım ve bacaktaki lekelerimde çok büyük ilerleme sağladı, lekelerin renkleri açıldı.

Ben yolculuklarda da yanımda bir tek Sudocrem götürüyorum çünkü katı bir kıvamı olduğu için akma korkusu yaşamıyorum.

Sudocrem’de sevdiğim özelliklerden biri de, içerisinde antibiyotik&kortizon benzeri bir madde yok, bebeklerin dahi kullanabileceği bir içerik olması sebebiyle içim rahat kullanıyorum. Yüzümde bir yıldan fazla zamandır kullanıyorum ve yüz tüylerini uzatma gibi bir problemle de karşılaşmadım.

SUDOCREM NEREDE SATILIYOR?

Sudocrem'in bildiğim kadarıyla Türkiye'de sadece 2 boyu var.
Sudocrem’i eczanelerden satın alabilirsiniz. İnternette satan firmalar da var ve sanıyorum internetten alınca oldukça uyguna geliyor. Küçük boyunu satın almak isteyenler için buraya link bırakıyorum.
http://www.hepsiburada.com/sudocrem-bebek-bakim-kremi-125-gr-pm-ailecev4007
Sudocrem'in fiyatı dermakozmetik markalarının nemlendiricilerine kıyasla oldukça makul. (Büyük boyu 60TL civarındaydı en son ama internette 40TL'ye kadar düşüyor.) Bir kutusu çoook uzun süre gidiyor.

EGZAMALARDA İŞE YARIYOR MU?

Egzamalarda da çok işe yaradığını söyleyen var ama elimde ve yüzümde çıkan egzamalarda bir iyileşme sağlamıyor. Sadece egzamalı bölgeyi kaşıdıysam ve tahriş ettiysem onu yatıştırıyor, kızarıklığını alıyor. Ama egzamanın kendisi üzerinde bir fayda sağladığını tecrübe etmedim.
Son bir not: Gerçekten çok beğendiğim, mükemmel bir krem olmasına rağmen bu kremi bir nemlendirici ve cilde destek sağlayacak bir krem kategorisinde düşünmenizde yarar var. Büyük yaraları bile 2 günde mucizevi bir şekilde kapatıyor gibi bir durum yok. Evet iyileşme süresini çok hızlandırıyor, ama bir kremin yapabileceği kadar hızlandırıyor.

Umarım yazı yararlı olmuştur.


Okuduğunuz için teşekkürler!

0 yorum:

Yorum Gönder