NATURWAY ŞAMPUAN-SAÇ KREMİ

, , No Comments
Yeniden merhabalar!

Son 6 ay-1 sene öncesine kadar çok da şampuan ayırt etmeyip, ne bulduysam kullanan ve herhangi bir sorun yaşamayan ben, son zamanlarda saç diplerimdeki sonu gelmez kaşınmalar, saç dökülmesi gibi problemlerle karşı karşıya kaldığımdan şampuan konusunda biraz daha titiz davranmaya başladım. Biraz daha doğal içerikli, biraz daha kokusuz ve saç derimi irite etmeyecek şampuanları kullanmaya gayret ediyorum. Ah ah, o eski duştan çıkınca bütün evi mis gibi şampuan kokuttuğum günler geride kaldı. Neyse efendim, konumuza gelelim. Bir süredir Naturway'in şampuan ve saç kremini birlikte kullanıyorum. Aslında ilk olarak yanlışlıkla saç kremini almışım şampuan diye, sonra Watsons'a bir daha gittim ve şampuanı tek olarak bulamayınca şampuan+saç kremi almak zorunda kaldım. Yani banyomda bir Naturway şampuan+2 Naturway saç kremi var:)

Gelelim izlenimlerime.



Öncelikle ben ilk başta Naturway diye bir marka var sanıyordum ancak Otacı'nın bir ürünüymüş. Seneler önce Otacı'nın ısırgan otlu bir şampuanını kullanmıştım ve saç derime pek de iyi gelmemişti. Otacı adını görünce o günler aklıma gelip biraz moralim bozuldu. Ama hiç de moral bozacak bir durum yokmuş halbuki.

Saç derimi asla irite etmedi. Sarımsaklı diyor ama kokusundan asla çekinmeyin. Çok yoğun olmasa da çok az ama güzel bir kokusu var. Saç kreminde koku neredeyse hiç yok, ama şampuanın kokusunu seviyorum:) Şampuanda da saç kreminde de kokusuz yazıyor, şampuandaki koku beni şaşırttı açıkçası ama bu durumdan memnunum.

Şampuan saçımın erken yağlanmasına neden olmuyor ama yağlanmasını da geciktirmiyor. Diğer şampuanlardan bu konuda çok farklı diyemem. Saç dökülmemi azaltmada da yardımcı olduğunu düşünüyorum, kısacası oldukça memnunum. Saç kreminden çok memnunum, ambalajından ürünü dökerken biraz zorlanıyorum ama sorun değil. Ürünü çok çok az almıyorum, biraz sıkıyorum. Bol bol kullanmayı seviyorum saç kremini, ama ben tüm saç kremlerini öyle kullanırım:) Şampuanı ara ara değiştirsem bile krem uzun bir süre benim banyomdan eksik olmayacak bence.

Adı Naturways, Otacı gibi bitkisel bir markanın ürünü zaten, ama çok çok doğal bir şampuan arıyorsanız aradığınız ürün bunlar değil. Ben tamamen doğal olarak Live Clean'in bir şampuanını kullanmaya başladım, onunla ilgili inceleme yazısı da yakında yazarım. Yine de, sektördeki birçok kimyasal içerik dolu markaya göre hiç fena sayılmaz Naturways.

Ürünleri alırken karıştırmayın siz de, açık yeşil kutulu olan şampuanı, koyu yeşil kutulu olanı saç kremi. Şampuan tamamen şeffaf, krem ise beyaz renkli. Saçınızı şampuan yıkıyorum diye saç kremiyle yıkamayın sonra:)

Naturways saç kremi ve şampuanı hem online olarak www.hepsiburada.com gibi sitelerden bulabileceğiniz gibi, Watsons ve Gratis'lerden de satın alabilirsiniz. İndirimde 20'şer TL gibi bir fiyata iniyor, bilginize.

https://www.watsons.com.tr/marka/naturway-1905

Sevgiler!






0 yorum:

Yorum Gönder