SİVİLCELERİ BİR GECEDE SÖNDÜREN MERHEM: ISOTREXIN

, , No Comments
Herkese merhabalar!

Merhem, ilaç gibi sağlık ürünlerini tavsiye ederken çok çekinmem sebebiyle yazmaya bir türlü elimin gitmediği bir merhemi anlatacağım bu yazıda sizlere.



Bu merhemle tanışmadan önce piyasada bulunan ve eczanelerde satılan birçok merhemi deneyimlemiştim. Gittiğim dermatologlarun her biri farklı merhem kombinasyonları ile cildimi iyileştirmeye çalıştılar. 2011 senesinde Roaccutane tedavisi görmüş olduğum için ve Roaccutane sonrası sivilce tekrarında tek tedavi yöntemi Roaccutane olduğu için ve cildim zaten tekrar Roaccutane kullanmamı gerektirecek kadar bozulduğu için doktorların hepsi beni Roaccutane'a yönlendirse de vücuduma verdiği zararlardan dolayı bunu kabul etmemiştim. Bu sebeple, dermatologlar da bana farklı farklı merhem kombinasyonları önererek sivilcelerimi tedavi etmeye çalıştılar. Bu sebeple merhemlerin çoğuna hakimim ve birçoğundan beklediğim etkiyi ne yazık ki alamadım. Benzamycn benim bu güne kadar tanıştığım en etkili merhem kategorisinde sayabileceğim ürün aslında. Benzamycn'i incelediğim yazıya buraya basarak ulaşabilirsiniz.

Benzamycn'in biraz agresif bir ürün olması ve sık kullanıldığında cildi fazla kurutup tahriş etmesi gibi problemler yaşama ihtimalime karşılık eczacımın da önerisiyle Isotrexin ile tanıştım. Daha önce herhangi bir dermatologumun bana bu merhemi önermemesine gerçekten çok üzüldüm çünkü mükemmel bir sivilce merhemi.

Merhemi gece kullanmanız gerekiyor (Benzamycn gibi), ve sabah olunca yıkamanız gerekiyor. Güneşe bu merhemle çıkmamalısınız.

Yüzümde her yere uygulamıyorum ben, sadece sivilcelerin üzerine lokal olarak uyguluyorum ki size de bunu tavsiye ederim. İçerisinde alkole benzer bir madde var sanırım, ilk sürdüğüm anda gözlerimi yakıyor (gözlerime yakın bir noktaya sürmüyor olduğum halde), sonra birkaç saniye sonra kokusu uçuyor, merhem kuruyor ve mucizesini gerçekleştirmeye başlıyor.

İçerisinde antibiyotik yok, önceleri antibiyotikli merhemlere yönelirdim tedavi edici yönü daha kuvvetli diye. Isotrexin antibiyotikli merhemleri sollar geçer, bir gecede sivilcede inanılmaz bir fark oluyor. Ucu çıkmamış sivilce uç veriyor, uç vermiş olansa kurumuş oluyor. 3-4 gece üst üste kullandığımda sivilcenin %80'i geçmiş oluyor. Belki 2 haftada iyileşemeyecek büyük ve ağrılı sivilcelerle 3-4 günde vedalaşmak kesinlikle harika!

Benzamycn karşımını bir kere karıştırdığınızda, buzdolabında saklamak zorundasınız. Bu da yolculuklarda, tatillerde ve iş seyahatlerinde yanınızda taşıyamamanız anlamına geliyor. Ancak Benzamycn'e göre Isotrexin daha az nazlı, oda sıcaklığında saklayabiliyorsunuz.

Ayrıca Benzamycn karışımını hazırladığınız andan itibaren max. 2 ay kullanabiliyorsunuz. Eğer reçetesiz satın alıyorsanız ve ücretini kendi cebinizden ödüyorsanız 2 ayda bir Benzamycn'e belli bir bütçe ayırmak gerekiyor. Isotrexin ise, son kullanma tarihine kadar kullanabildiğiniz ve Benzamycn'in üçte biri fiyatına satın alabileceğiniz bir merhem olmasıyla da ayrıca tercih sebebi oluyor benim için.

Isotrexin'in lekeler üzerinde herhangi bir olumlu etkisi yok, sadece sivilceye yönelik bir merhem. Ne koyu renkli ne de çukur lekeler için bu ürünü boşuna kullanmayın derim. Sadece sivilceli alanlara lokal olarak kullanırsanız faydasını görürsünüz.

Fiyatlar sürekli değişmekle birlikte Isotrexin'i 15TL gibi bir ücrete satın alabilirsiniz.

Merhemin üzerinde gebelik ve emzirme dönemlerinde kullanmayınız ibaresi var, bilginiz olsun.

Sevgiler!

0 yorum:

Yorum Gönder