SİVİLCELERİ YOK EDEN MUCİZEVİ KİL MASKESİ: PAKFACE YOSUN ÖZLÜ KİL MASKESİ

, , No Comments
Herkese merhabalar!

Öncelikle ürünü çok hevesle anlatacağım için yazının asla sponsorlu olmadığını belirterek başlamak istiyorum. Çünkü ben bir ürün bu kadar övülünce hemen şüphelenmeye başlıyorum kesin sponsorlu diye.



Evet bu konuyu geçtiğimize göre, öncelikle muhtemelen adını duymadığınız bir marka olan Pakface'den bahsetmek istiyorum. Ben bu markayla, seneler önce annemle birlikte girdiğimiz bir aktarda tanıştım. Sırf meraktan ve fiyatının ÇOK UCUZ olmasından dolayı bir kullanımlık yağlı ciltler için uygun olan yosun özlü kil maskesinden 2-3 paket satın aldım. Bu maskelerin kuru ve normal ciltler için olan çeşitleri de var bu arada, ancak onları deneyimlemediğim için yorum yapamıyorum. Sanırım ayrıca aktif karbonlu bir maskesi de var, onu bulamadım daha. Onu da denemek istiyorum, beğenirsem blogta mutlaka yorumlarım.

Pakface'in tek kullanımlık paketleri 50kuruş-1 TL arası bir fiyata satılıyordu, ancak en son ne oldu bilemiyorum. En az 2 TL olmuştur :) Fiyatı bu kadar uygun olunca, hafif bir korkuyor insan. Ucuz bir şey satın alacak kadar zengin değilim sözü vardır ya, (çok severim bu sözü) ben de  sırf ucuz diye alıp da cildime doktorun müdahalesini gerektirecek ölçüde zarar verebilecek ürünleri kullanmamayı tercih ediyorum. Ancak, düşününce içindeki ürünler---> kil, yosun :) yani doğal ve ucuz malzemeler bunlar, tabi ki ucuz olması normal. Hatta şimdi diğer lüks markalardaki kil maskelerinin fiyatlarını sorgulamaya başladım diyebilirim. Serumları, anti aging kremleri vs. anlayabiliyorum. Ancak kil maskesi dediğimiz şeyin gerçekten de mantıklı bir fiyatta olması gerekmez mi sizce de? :)

Yine de, bu ürünü yüzüme uygulama cesaretini göstermem birkaç günümü almıştı, zaten sonra bırakamadım:) Sivilceleri anında kurutan, çıkmayan sivilcenin uç vermesini ve iyileşme aşamasını geçmesini hızlandıran ve siyah noktaları yok eden harika bir maske. Cildimin sebum dengesini de her gün kullansam dahi bozmadı. (En sevdiğim özelliği) Çünkü cildi çok kurutan ürünler, bir süre sonra cildin daha çok yağlanmasına ve sebum dengesinin bozulmasına neden oluyor.

İlk kullanmaya başladığımda oldukça kalın bir tabaka uyguluyordum, hem kuruması çok vakit alıyor hem de siyah noktalara o kadar etki etmiyordu. Şimdi özellikle siyah noktaların yoğun olduğu burun gibi bölgelere incecik uyguluyorum. Kuruyunca, maskeyi yıkamadan önce maskenin üstünde nokta nokta siyah noktalarınızı görüyorsunuz resmen. Tabi ki, bir burun bandı kadar başarılı olamaz ama burun bantlarını kullanmayı tercih etmiyorum ve bu maskeyi düzenli uyguladığım için ihtiyaç da duymuyorum.

Ben bu maskeyi aktarlardan satın alıyorum. Ama hepsiburada.com ve Pakface'in kendi sitesinden de satın alabilirsiniz. ( http://www.pakfacekozmetik.com/ Pakface'in sitesine size bu yazıyı yazarken bir bakayım dedim, daha 2 ay önce filan bakmıştım en son, o yüzden şaşırdım. İnanılmaz çok yeni ürün gelmiş, siteye bir bakın derim. Peelingler, ağda, sabun, wax, vazelin vs. Hemen ilk aktardan birkaç ürün satın alacağım, heyecanlandım!)

Bu arada artık tek kullanımlık paketler beni kesmiyor. Tek kullanımlık paketlerde maske kuru halde bulunuyor, sizin su ile karıştırıp hazırlamanız gerekiyor, ona da üşeniyorum. Aynı maskenin bir de kutuyla ve suyla karıştırmaya gerek olmayan kullanıma hazır halde satılanları var, maskeyi o şekilde satın alıyorum artık:)

Yolculuklarda bavula ilk giren ürün oldu kendisi, her zaman da öyle kalacak:)

Sevgiler!






0 yorum:

Yorum Gönder