BİOBLAS ÜZÜM ÇEKİRDEĞİ EKSTRELİ SAÇ DÖKÜLMESİNE KARŞI ŞAMPUAN- SAÇ DÖKÜLMESİNİ AZALTIYOR MU?

, , No Comments
Herkese merhabalar,

Saç derimde son bir senede artan bir egzama problemi sebebiyle uzun senelerdir kullandığım Schwarzkopf marka şampuanımı değiştirdim. Şu anda banyoda 10'dan fazla şampuan var:) Sürekli saçıma ve daha doğrusu saç derime en iyi gelen, saç derisinde en az kaşıntıya sebep olan ve mümkünse çok yoğun bir şekilde yaşadığım saç dökülmesi problemini azaltan bir şampuan arıyorum. 7-8 aydır aralarda başka şampuan denesem de Bioblas'ın üzüm çekirdeği ekstreli şampuanını kullanıyorum ve birçok pahalı şampuandan daha yüksek bir verim aldığımı söyleyebilirim!












Son 1 haftadır başka bir şampuana geçtim, o sebeple Bioblas'la ilgili izlenimlerini üstünden çok zaman geçmeden paylaşmak istedim.

Bir kere fiyatı çok uygun. Bu çok güzel bir özellik. Diğer bir özelliği de içinde parfüm yok. (Varsa bile benim burnuma bir koku gelmiyor.) Parfümsüz olması saç derisinin parfüm gibi egzamayı arttıracak bir etkene maruz kalmaması anlamına geliyor. Saç dökülmemi asla azaltmadı. Ama aralarda pahalı şampuanlar da denedim, şimdiye kadar hiçbir şey saç dökülmemi azaltmadı. O sebeple Bioblas'ı suçlayamam :) Her halde en son Görkem Karman'la anılmaya başlayan Priorin'i deneyeceğim. Ama şimdilik 4 yeni şampuan deniyorum, belki mutluluğu onlardan birinde bulurum kimbilir:)  

(Diğer şampuanlarla ilgili gelişmeleri de blogumda yazacağım.)

Bu şampuan yağlı saçlar için tasarlanmış, yağlanmamı normalde belki bir yarım gün/1 gün daha geciktiriyor diyebilirim. Bu açıdan da çok olumlu buluyorum. Çünkü nice şampuanlar var tek vaatleri yağlanmayı geciktirme olan, ama bu işlevi gerçekleştiremiyorlar. Bioblas'ın ikinci vaadi olmasına rağmen, yerine getirebiliyor. 

Genel olarak çok memnun olduğum bir şampuan olsa da, eğer varsa piyasada öyle bir ürün, saç dökülmemi azaltacak bir şampuan arayışında olduğum için şimdilik ara vereceğim. Yine de her zaman banyomda bulunacak, dönüp dönüp kullandığım ve eşime dostuma önerdiğim bir şampuan.

Sevgiler!


0 yorum:

Yorum Gönder