JET SOSYETE 2018 2.SEZON 1.BÖLÜM İNCELEMESİ: İLİŞKİLERDE YASAK OLAN DAHA MI CAZİP?

, , No Comments
Herkese merhabalar!

İflah olmaz bir Avrupa Yakası izleyicisiyim. Yıl olmuş 2018, günde en az 1 bölüm izlerim. Daha doğrusu izlerim demek çok doğru olmaz, temizlik- yemek yaparken, giyinirken, makyaj yaparken, bazen duşta bile arka planda ses olarak açık olur. Ekrana pek bakamıyorum ama bakmama gerek de yok, ezbere biliyorum neredeyse:) Bir Burhan Altintop kolay yetişmiyi!

(Şuanda blog yazımı yazarken de arkada 122. bölüm açık, Burhan Altıntop'un koşu bandı aldığı, Gaffur'ların ailecek koşu bandını denediği bölüm :) )

Dolayısıyla Gülse Birsel ne iş yapsa izliyorum. En azından bir süre:) Yalan Dünya'ya da çok hevesle başlamıştım, hatta evde arada ''ZAAAHTEEEERRR'' diye gezdiğim de olur:) Aaa bir de ''sevgılım'' demeyi severim. Buna rağmen, Yalan Dünya dizisini çok takip etmedim, ne oluyordu, kim kimin nesiydi, neden aynı evde yaşıyorlardı vs. Pek hatırlamıyorum ve bilmiyorum.

Keza Gülse Birsel'in Aile Arasında filmini de izledim ve mükemmeldi.

Gelelim yazımın konusu olan Jet Sosyete'ye. Bende Jet Sosyete'nin yeri Avrupa Yakası'nın çooook altında ama Yalan Dünya'nın üstünde bir konuma sahip. Tv'den takip edeyim derdine düşmüyorum ama boşta kaldığımda Youtube'dan izliyorum. Jet Sosyete'nin 2.sezonunun ilk bölümü de bu hafta yayınlanmış, ben bugün izledim.
 

(Yazının buradan sonrası spoiler içerir.)

Bu bölümde üzerinde durdukları birçok konu oldu aslında. O kısımlara çok girmeyeceğim. Benim dikkatimi çeken Sarp Apak'ın canlandırdığı Ozan karakterindeki ciddi değişiklik. Geçen sezonda komşunun yeğeni Melike'yle yaşadıkları romantik anlar, bu sezonda yasak olanın cazip olmasına bağlanmış ve belki de biraz yüzeyselleşilmiş. İlayda'yla birlikteyken yasak konumdaki Melike iken, Melike'yle birlikteyken yasak olan İlayda olmuş ve Ozan'ın İlayda'ya yeniden ilgisi olmuş.

Hatta işin içine bir de Instagram fenomeni ''Yılmazsisters'' kızkardeşlerden biri de dahil oluyor ve bakınız ki o da Ozan için yasak! Ozan her ''yasak'' kelimesini duyduğunda o yasak olan kıza inanılmaz bir ilgi duyuyor. En son ilkokulda 8.00de kalkmış olan Ozan, şuanda yasak olan eski nişanlısı için 8.00'de kalkıyor.



Peki gerçekten öyle midir? Yasak olan daha mı tatlıdır? Erkekler için kaçan kovalanır mı? İlişkilerde İlayda'nın yaptığı gibi taktik mi yapmak lazım?


Açıkçası ben taktik yapılarak başlanan bir ilişkinin yalan üstüne kurulmuş bir ilişki olduğunu düşünürüm. Bana taktik yapılmasını istemem, taktik yapıldığını gördüğümde soğurum. Taktik de yapmam. Benim bakış açım daha çok ''taktik maktik yok, bam bam bam!'' :)

Ama yaptığımın doğru olmadığını da biliyorum. İnsan ilişkileri ve özellikle kadın-erkek ilişkileri biraz böyle. Biraz taktik yapmak, biraz yasak görünmek, biraz kaçmak gerekiyor sanıyorum. Ne kadar acı ama gerçekler böyle!

Gülse Birsel'in hayatla ilgili mükemmel tespitleri olur, dizi, film ve köşe yazılarına bu tespitlerini yansıtır. Buradaki bu yasak olma durumunu da göz ardı etmemek gerek diye düşünüyorum sevgili kızlar:)

Ben yine bundan sonra da taktiksiz devam ederim, böyle gelmiiiiş böyle gider. Ama taktik yapabilecek olanlar da yapsın anacım, bu gerekiyor demek ki:)

Sevgiler!



0 yorum:

Yorum Gönder