CURAPLOX DİŞ FIRÇASI İNCELEMESİ- İSVİÇRELİ BİLİM ADAMLARI MÜKEMMEL DİŞ FIRÇASINI YAPMIŞLAR!

, , No Comments
Merhabalar!

Ojelerfora Selma Çiçekdal'ın Snapchat zamanlarında takipçisiydim, o dönemde İsviçre menşeili Curaprox diş fırçasını ondan görüştüm. Bu diş fırçasını alın bana teşekkür edeceksiniz demişti, gerçekten öyleymiş.


Diş fırçasına bakınca, fırçanın sapının dümdüz bir tasarıma sahip olması sebebiyle bir şeye benzetemedim başta. Fiyatı da diğer diş fırçalarına göre daha pahalı üstelik. Migros, Macrocenter gibi marketler yerine eczanede satılıyor, her eczanede de satılmıyor. Dolayısıyla diş fırçasına ulaşması da biraz zor. O sebeple ilk zamanlar vazgeçmiştim, diş fırçasının peşinde mi koşacağım diye.

Sonra bir gün annemle alakasız bir şehirde alakasız bir eczaneye ağrı kesici almak için girdiğimizde gördüm bu diş fırçasını. O dönem kendime marketten başka bir diş fırçası almıştım ve memnun sayılırdım. Diş eti kanaması yaşayan anneme önerdim bu fırçayı çok övüyorlar, bir dene istersen diye ve o eczaneden anneme bir tane Curaprox Ultra Soft 5460 diş fırçası aldık.

2 gün içerisinde benim Selma'ya müteşekkir olduğum gibi, annem de bana teşekkür etti. Diş etlerinin kanamasının durduğunu, hayatında kullandığı en mükemmel diş fırçası olduğunu söyledi. Bu diş eti kanaması için, kanama önleyici bir diş macunu getirtmiştik yurt dışından, ona rağmen kanaması devam ediyordu. Ama bu diş fırçası bu sorunu çözdü.

Tabi acil bana ve babama Curaprox diş fırçası aradık ve o günden beridir sadece Curaprox diş fırçası kullanıyoruz.

Curaprox'un Super Soft, Ultra Soft gibi çeşitleri var. Biz Ultra Soft 5460 kullanıyoruz.

Diş eti kanaması vb. sorunlarınız varsa eczaneye gidin ve satın alın, pişman olmayacaksınız. Elektrikli diş fırçaları hikaye, Curaprox şahane :) 

Sevgiler!

0 yorum:

Yorum Gönder