HUNCA LIFE NATURILIES ORGANİK DİŞ MACUNU - NEDEN DAHA ÖNCE DENEMEMİŞİM DEDİM!

, , No Comments
Herkese merhaba!

Kişisel hijyenime ve bakımıma takıntılı bir insan olarak ağız sağlığım ve temizliğim de her zaman önceliğim olmuştur. Çürük yumurtadan daha da çürük bir bünyeye sahip olmam sebebiyle diş minem çok ince ve diş hekimim diş beyazlatma yaptırmamı önermiyor. Doğal dişlerimde herhangi bir problem yokken lamine yaprak porselen yaptırmak da istemiyorum. Dişlerimi ne kadar temizlesem de, dişlerimin minesinin inceliği ve yarı şeffaf oluşu, dişlerimin sarı görünmesine sebep oluyor.


Senelerdir beyazlatıcı etkili agresif diyebileceğimiz diş macunları kullandım bu sebeple. Dişlerimin ırsi olarak istediğim beyazlıkta olma ihtimali olmadığını bile bile şartlarımı zorladım. Gelin görün ki bu tarz diş macunlarındaki kimyasal oranı ağız sağlığıma hiç iyi gelmedi. 2011'den beri her diş fırçalamamda dilimi de fırçalamaya başladım. Çünkü dilim bembeyaz oluyordu. Gün içerisinde rahatsız oluyordum, ağız kokum oluşuyor gibi geliyordu. Bir nevi kısır döngüye girmiştim. Günde 3 kere diş ve dil fırçalasam 4.ye ihtiyaç duymaya başlamıştım.

Bundan 7-8 ay önce bu durumdan çok rahatsız olmaya başladım. Dilime bile değdirdiğim bu kimyasallarla dolu diş macunları bana yarardan çok zarar veriyordu sanki. Ben de organik diş macunu arayışına girdim. Rossmann, Gratis, Watsons, Cosmetica, Macrocenter, Migros... Bu marketlerdeki doğal olduğunu iddia eden diş macunlarının hepsinde birçok kimyasal madde vardı. Hiçbiri içime sinmedi ve Google'dan arayışlarımı sürdürdüm. Bu süreçte iki adet diş macunu satın aldım, biri Hunca Life'ın Naturilies Beyazlatıcı Etkili Diş Macunu, diğeri de Arifoğlu'ndan satın aldığım organik diş macunu. (Arifoğlu'ndan aldığım organik diş macununu başka bir blog yazısında anlatacağım.)

Diş macununu gittigidiyor.com'dan sipariş ettim, 4 kutu satın aldım. Hiç bilmediğim bir üründen toplu alışveriş yaparken çekinirim aslında, ama bu sefer riske girdim ve iyi ki birden çok almışım!

İlk gün kullandığımda yaşadığım deneyimi paylaşmak istiyorum. Normal diş macunlarından biraz daha katı ve ilk anda dişlerin üzerine yayması diğer diş macunlarına göre daha zor. 6 aydır aynı diş macununu kullanıyorum ve şu an asla bu zorlukları yaşamıyorum. Normali böyleymiş gibi geliyor, alışılmayacak birşey değil. İlk anda farklı geliyor o kadar.

Tadı biraz daha az keskin, ama gayeet güzel. Kokusu naneli, o da şahane.

Benim bu kadar bayılma sebebim, ağız sağlığımda yaşadığım olumlu gelişmeler. Dilimi fırçalamayı bıraktım, hatta dil temizleyicimi çöpe attım! Ağzımın gün içerisinde kokmaya başlama sebebi diş eti ve dilimin diş macunlarının kimyasalından olumsuz etkilenmesinden kaynaklanıyordu. Bu kimyasal etkiden kurtulunca sabah ve akşam diş fırçalamam yetiyor.

Diğer diş macunlarını(yedek hiç açılmamış diş macunlarını bile) çöpe attım, hiç pişman değilim. Hunca Life markasını 2 gün önce Rossmann'da gördüm, şampuanı Rossmann'lara gelmiş. Hemen hevesle diş macunu da gelmiş mi diye baktım ama göremedim. Rossmann gibi bir markete gelirse satın alması da çok kolaylaşır:)

Organik denildiğinde inanılmaz pahalı olacakmış izlenimi oluşuyor insanda ama 12 TL civarında bir fiyata satılıyor.

Sevgiler!


0 yorum:

Yorum Gönder